مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-02سياسي

تفکر و گفتمان بسیج مختص زمان و مکان خاصی نیست


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تفکر و گفتمان بسیج مختص به زمان و مکان خاصی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار زهرایی در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی در شهرستان عنبرآباد اظهار کرد: تفکر و گفتمان بسیج مختص به زمان و مکان خاصی نیست و به همین منظور امسال در هفته بسیج شاهد افتتاح پروژه های محرومیت زدایی هستیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: یکی از موضوعات مدنظر سازمان بسیج سازندگی کشور، حل مسائل روستاهای بالای 20 خانوار است و یکی از مسائلی که مردم این روستاها را اذیت می کند، نبود آب شرب سالم و بهداشتی است.

وی بیان کرد: نبود منابع مالی و امکانات موجب شده تا برخی از روستاهای بالای 20 خانوار تاکنون از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار نشوند.

سردار زهرایی ابراز کرد: با قراردادی که وزارت نیرو، آبفای کشور و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) منعقد شد از اردیبهشت ماه سال گذشته، کار آبرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار شروع شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: در این راستا 9 هزار و 600 روستا قرارداد آبرسانی منعقد شد که از این تعداد تاکنون 3 هزار روستا از آب آشامیدنی پایدار بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: از این 3 هزار روستا، یک هزار و 400 پروژه آبرسانی به همت سپاه های استانی و سازمان بسیج و با کمک خیران، مردم، گروه های جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر و گفتمان بسیج مختص زمان و مکان خاصی نیست

تفکر و گفتمان بسیج مختص زمان و مکان خاصی نیست