مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-17فرهنگي

فراخوان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران منتشر شد


رییس سازمان بسیج رسانه مازندران از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عبدالمهدی حق شناس رییس سازمان بسیج رسانه مازندران امروز یک شنبه 26 آذر ماه امسال در جمع خبرنگاران، از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان خبر داد.

وی با اعلام اینکه خبرنگاران مازندرانی می توانند آثار تولیدی خود در بازه زمانی 6دی ماه 1401 تا 5 دی ماه 1402 را در سامانه جشنواره به آدرس B2n.

ir/abozar بارگذاری کنند، اظهار کرد: این رخداد رسانه ای در 10 قالب گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست توسط سازمان بسیج رسانه مازندران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هر خبرنگار می تواند در سه بخش و هر بخش سه اثر بارگذاری کند، یادآور شد: آثار ارسالی بیش از این تعداد، مورد داوری قرار نخواهد گرفت.

رییس سازمان بسیج رسانه مازندران مهلت ارسال آثار را پنجم دی ماه اعلام کرد و گفت: خبرنگاران مازندرانی می توانند آثار خود را در 10 محور شعار سال مهار تورم، رشد تولید ، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، امیدآفرینی و راویان پیشرفت، خانواده، جامعه، فرزندآوری، سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران منتشر شد

فراخوان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران منتشر شد