مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-29بين الملل

حضور فعال ایران در اجلاس کمیته فناوری نانوی سازمان بین المللی استانداردسازی


بیست و ششمین اجلاسیه کمیته فناوری نانو ایزو با حضور متخصصانی از کشورهای استرالیا، اتریش، برزیل، کانادا، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، ایران، ژاپن، - بیست و ششمین اجلاسیه کمیته فناوری نانو ایزو با حضور متخصصانی از کشورهای استرالیا، اتریش، برزیل، کانادا، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، ایران، ژاپن، ایالات متحده، کره جنوبی، مالزی، سنگاپور، سوئد، انگلستان و چین به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی این اجلاسیه که بر تعیین اولویت ها، حل چالش ها و پیشبرد پروژه های استانداردهای بین المللی تمرکز داشت، متخصصان ایرانی به صورت مجازی در نشست های کارگروه های تخصصی حضور یافته و سه استاندارد بین المللی در دست تدوین با مسئولیت جمهوری اسلامی ایران نیز در این اجلاس مورد بحث و بررسی اعضای ایزو قرار گرفت.

استاندارد با موضوع ماسک های نانویی یکی از استانداردهای در دست تدوین با مسؤولیت ایران است که در این اجلاسیه ارائه شد و بعد از رای گیری اعضای ایزو، مصوب شد که به مرحله بعدی فرایند تدوین استاندارد ارسال شود.

پیشنهاد استاندارد دیگر با مسؤولیت ایران با موضوع نانوامولسیون ارائه شده و پس از پاسخ دهی مسؤول پروژه به کامنت های متخصصان و اعضای ایزو، وارد مرحله بعدی از مراحل تدوین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال ایران در اجلاس کمیته فناوری نانوی سازمان بین المللی استانداردسازی

حضور فعال ایران در اجلاس کمیته فناوری نانوی سازمان بین المللی استانداردسازی