مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-03اجتماعي

تشکیل مجمع خیران محیط زیست منجر به بهبود شرایط محیط بانان می شود


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در نخستین نشست خیران محیط زیست گفت: ابنیه محیط بانی یکی از بحث هایی است که خیران می توانند به آن ورود کنند.

- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در نخستین نشست خیران محیط زیست گفت: ابنیه محیط بانی یکی از بحث هایی است که خیران می توانند به آن ورود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ جمشید محبت خانی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست خیرین محیط زیست که با حضور علی سلاجقه - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست - برگزار شد، اظهارکرد: ابنیه های محیط بانی یکی از بحث هایی است که خیران می توانند به آن ورود کنند.

محیط بانانی داریم که در برخی مناطق تا 50 درجه نیز گرما را تحمل می کنند و محیط بانی هم داریم که تا منفی 40 درجه مشغول حفاظت از محیط زیست کشور است.

وی ادامه داد: هر کدام از این ها، ابنیه خاص خود را می خواهند که کمک خیرین می تواند در ساخت این ابنیه ها مفید باشد و در این ماموریت مقدس به محیط بانان کمک کند.

در حوزه ناوگان موتوری نیز می توان از کمک خیرین استفاده کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کل کشور با بیان اینکه تشکیل مجمع خیرین محیط زیست می تواند جلوی سوء استفاده از احساسات مردم به اسم کار خیر در حوزه محیط زیست را بگیرد، گفت: برخی افراد با سوء استفاده از احساسات مردم اقدام به سودجویی می کنند که می توان جلوی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مجمع خیران محیط زیست منجر به بهبود شرایط محیط بانان می شود

تشکیل مجمع خیران محیط زیست منجر به بهبود شرایط محیط بانان می شود