مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-22سياسي

فرمانده کل قوا از کدام دستاوردهای هوافضای سپاه بازدید کردند؟


حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا یکشنبه گذشته از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند، دستاوردهایی که برخی از آن ها برای اولین بار رونمایی می شد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا صبح روز یکشنبه 28 آبان ماه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازدید کردند.

  در این بازدید، دستاوردهای جدیدی همچون موشک هایپرسونیک فتاح 2 ، سامانه پدافندی متحرک مهران و سامانه ارتقاء یافته 9 دی و هم چنین پهپاد شاهد 147 برای اولین بار به نمایش گذاشته شده بودند.

البته برخی دستاوردهای دیگر در این نمایشگاه وجود داشتند که به نوعی ارتقاء یافته سامانه های قبلی بودند و برخی دیگر نیز، برای نخستین بار مشاهده شدند.

فرمانده معظم کل قوا پیش تر در سال 1392 از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید و با دستاوردهای این نیرو آشنا شده بودند.

  موشک فتاح 2 در حضور فرمانده کل قوا   اولین رخ نمایی فتاح 2 در حضور فرمانده کل قوا در بازدید فرمانده کل قوا از دستاوردهای هوافضای سپاه، محصولات جدیدی به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل قوا از کدام دستاوردهای هوافضای سپاه بازدید کردند؟

فرمانده کل قوا از کدام دستاوردهای هوافضای سپاه بازدید کردند؟