مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-19سياسي

انتخابات از ظرفیت های اساسی در نظام مردم سالاری دینی است


استاندار لرستان انتخابات را یکی از ظرفیت های اساسی در نظام مردم سالاری دینی دانست و افزود: باید نسبت به همه بخش های برگزاری انتخابات حساسیت داشت.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان انتخابات را یکی از ظرفیت های اساسی در نظام مردم سالاری دینی دانست و افزود: باید نسبت به همه بخش های برگزاری انتخابات حساسیت داشت.

فرهاد زیویار امروز سه شنبه 28 آذر در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور برگزار شد، انتخابات را یکی از ظرفیت های اساسی در نظام مردم سالاری دینی دانست و افزود: در تاریخ چهل و پنج ساله بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، انتخابات در ایران در بالاترین ظرفیت مورد استفاده قرار داده شده است و قابل مقایسه با هیچ کشوری در دنیا نیست.

استاندار لرستان با بیان اینکه انتخابات در ایران همه ی بخش ها را در برمی گیرد، افزود: در فرآیند انتخابات، تمام ارکان، اعضا و اشخاص تصمیم گیر و تصمیم ساز برای کشور به صورت عمومی و تخصصی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

زیویار با بیان اینکه انتخابات در ایران صرف نظر از اینکه رشد و بلوغ را برای مردم به وجود می آورد، افزود: انتخابات ظرفیت اساسی و با اهمیت است که باید نسبت به همه بخش های برگزاری آن حساسیت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات از ظرفیت های اساسی در نظام مردم سالاری دینی است

انتخابات از ظرفیت های اساسی در نظام مردم سالاری دینی است