مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-20سياسي

اقدام سوئد درباره حمید نوری بدون هزینه نخواهد بود


دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سوئد پرونده حمید نوری را به پرونده ای علیه جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرد، گفت: این اقدام سوئد در محاکمه شهروند بی گناه ایرانی برای او بدون هزینه نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی ویژه خبری ضمن تاکید بر این که تمام اصول دادرسی عادلانه در پرونده محاکمه منافقین رعایت شده است، گفت: در زمان مقرر، این افراد وکیلی را معرفی نکردند، به همین دلیل وکیل تسخیری برای آن ها تعیین شده است.

تحقیقات پرونده منافقین از سال 1401 آغاز شد دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران راجع به روند برگزاری این دادگاه و صدور آرایی که این دادگاه خواهد داشت، بیان کرد: تحقیقات پرونده از سال 1401 آغاز شد، یک فرآیند طولانی چندین ماهه را طی کرد، تیم های مختلفی به صورت شبانه روزی هم در دستگاه قضایی و هم در دستگاه های مجری قانون اعم از نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی ما کار کردند تا مستندات لازم را جمع آوری کنند تا اینکه منجر به صدور کیفر خواست از سوی دادستانی تهران در تاریخ 18 تیرماه سال جاری شد.

وی در ادامه گفت: این کیفر خواست 729 صفحه دارد، بسیار جامع بوده و به تمامی ابعاد پرداخته است؛ ضمن اینکه این کیفر خواست در همین 729 صفحه خلاصه نمی شود و حدود 6 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام سوئد درباره حمید نوری بدون هزینه نخواهد بود

اقدام سوئد درباره حمید نوری بدون هزینه نخواهد بود