مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 00:152023-11-23سياسي

صالحی: جوانان خود را داریم از دست می دهیم/ دین در ذهن آنها «دین گریزی» است


علی اکبر صالحی، عضو هیئت علمی دانشگاه شریف: ما جوانان خود را داریم از دست می دهیم، نتوانستیم دین را آنگونه که شایسته مقام دین است به جوانان معرفی کنیم و لذا دین در ذهن جوانان ما «دین گریزی» است.

- صالحی: جوانان خود را داریم از دست می دهیم/ دین در ذهن آنها دین گریزی است علی اکبر صالحی، عضو هیئت علمی دانشگاه شریف: ما جوانان خود را داریم از دست می دهیم، نتوانستیم دین را آنگونه که شایسته مقام دین است به جوانان معرفی کنیم و لذا دین در ذهن جوانان ما دین گریزی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شریف گفت: انقلاب اسلامی گرچه در بسیاری از حوزه ها موفق عمل کرد اما در حوزه فرهنگی موفق نبود و یکی از علل آن هم این است که ما به چراها پاسخ ندادیم و بخشنامه ای با جوانان برخورد کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شفقنا، دکتر علی اکبر صالحی در هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی موسوی اردبیلی با موضوع تربیت دینی که در دانشگاه مفید برگزار شد، با اشاره به فاجعه غزه اظهار داشت: ما کنوانسیون های متعددی داریم از جمله کنوانسیون 1949 ژنو و پروتکل های آن، معاهدات و قوانین جنگی بعد از دو جنگ جهانی که تدوین شده و باید پیاده سازی شود اما موسسات بین المللی مانند سازمان ملل تا زمانی این معاهدات و کنوانسیون ها برای آنها مهم هستند که حافظ منافع قدرت ها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: جوانان خود را داریم از دست می دهیم/ دین در ذهن آنها «دین گریزی» است

صالحی: جوانان خود را داریم از دست می دهیم/ دین در ذهن آنها «دین گریزی» است