مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 17:352023-11-26اقتصادي

حضور پررنگ گروه صنعتی اشتاد در بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو


رییس هیئت عامل گروه صنعتی اشتاد گفت: گروه صنعتی اشتاد با حضور جدی و پررنگ در بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی متالورژی (IranMetafo 2023) تهران، - مهران حاجی پور رییس هیئت عامل گروه صنعتی اشتاد در حاشیه بیستمین نمایشگاه ایران متافو اظهار کرد: گروه صنعتی اشتاد با حضور جدی و پررنگ در بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی متالورژی (IranMetafo 2023) تهران، میزبان مهمانان و متخصصین عزیز این صنعت است.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه، عملکرد و اقدامات شرکت اشتاد تجارت شامل بازرگانی داخلی، خرید و فروش، صادرات و واردات انواع مقاطع فولادی و تامین مواد اولیه، فروآلیاژها و نسوزهای کارخانجات صنایع فولاد و آلومینیوم و اقدامات شرکت اشتاد کانی مشتمل بر تولید سنگ سیلیس و سنگ آهن مگنتیت دانه بندی شده پر عیار با ظرفیت 500 تن در روز به مراجعه کنندگان ارائه داده می شود.

رییس هیئت عامل گروه صنعتی اشتاد در ادامه سخنان خود بیان کرد: امیدواریم در بیستمین نمایشگاه ایران متافو میزبان خوبی برای میهمانان باشیم و فرصت های تجاری ارزشمندی را برایشان خلق کنیم.

  بیستمین نمایشگاه ایران متافو از 3 آذر سال 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرده و فعالان و صاحب نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ گروه صنعتی اشتاد در بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو

حضور پررنگ گروه صنعتی اشتاد در بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو