مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-03اقتصادي

ورود معضل سد معبر خوردویی تبریز به ابعاد و ضرب و شتم ماموران شهرداری


مدیریت و حل معضل سد معبر خوردویی تبریز وارد ابعاد استانی شده و ضمن تشکیل جلسات مختلف با حضور دادستان تبریز مقرر شده دستگاه های مرتبط دولتی در این خصوص به صورت میدانی وارد عمل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح امروز در یکصد و شصت و دومین جلسه پارلمان شهری  اظهار کرد: مطالبات شهروندان و مدیریت شهری ساماندهی وانت بارها است و برای حل معضل سد معبر خوردویی جلسات مختلف تشکیل داده و دستگاه های مرتبط دولتی را ملزم به ارائه خدمات در این خصوص کرده ایم.

وی همچنین بر ضرورت تدوین برنامه های مدون و تفکیک وظایف برای دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: انتظار داریم اجرای عملیات طرح ساماندهی وانت بار ها جزو اولویت های اصلی شهرداری تبریز قرار گیرد.

اجرای تک بعدی و توقیف وانت بارهای دستفروش منجر به ظهور پدیده طبق فروشی ها می شود رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه این جلسه با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی و جمع آوری وانت بارها بدون تدوین برنامه های کاربردی غیرمنطقی است گفت: اجرای تک بعدی و توقیف این وانت بارها منجر به ظهور پدیده های ناهنجار مشابه مانند طبق فروشی ها می شود.

احد صادقی اظهار کرد: این طرح باید بر اساس بررسی  همه جانبه وضعیت این معضل در سطح شهر تبریز و دستور العمل اجرایی بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود معضل سد معبر خوردویی تبریز به ابعاد و ضرب و شتم ماموران شهرداری

ورود معضل سد معبر خوردویی تبریز به ابعاد و ضرب و شتم ماموران شهرداری