مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 23:252023-12-08سياسي

نشست رشد و تعالی جامعه معلولین در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد


نشست رشد و تعالی در راستای معلولیت و جامعه به همت انجمن مشاوره ایران و انجمن علمی دانشجویی مشاوره و دانشجویان مشاوره توانبخشی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به مناسبت روز جهانی عزیزان دارای معلولیت 3 دسامبر (12 آذرماه) نشست رشد و تعالی در راستای معلولیت و جامعه به همت انجمن مشاوره ایران و انجمن علمی دانشجویی مشاوره و دانشجویان مشاوره توان بخشی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

این برنامه با هدف اصلاح باورها و نگرش جامعه دانشگاهی در امتداد عادی سازی و ایجاد فرصت های برابر برای حضور عزیزان دارای معلولیت در جامعه کلید خورد.

به همین منظور در یک اقدام تلفیقی شاهد حضور اساتید دارای معلولیت در پنل علمی با موضوعیت  من دارای معلولیت و امرِ مقدس ما در کنار دیگر مدعوین بودیم.

دکتر برجعلی ریاست دانشکده که ضمن خوشامدگویی به مهمانان بر ارزش و اهمیت گرایش مشاوره توانبخشی تاکید داشتند .

خانم دکتر کاظمیان به عنوان دبیر علمی پنل و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، انگ ها و کلیشه های نادرست شکل گرفته در این حوزه را خاطر نشان شدند و اذعان داشتند جامعه ، از این افراد به عنوان افرادی ناتوان و از معلولیتشان به عنوان یک تراژدی یاد می کند و چنانچه فردی علی رغم معلولیتش به موفقیتهای چشم گیر دست یابد، به او چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رشد و تعالی جامعه معلولین در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

نشست رشد و تعالی جامعه معلولین در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد