مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-05اقتصادي

اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی در 88 هزار هکتار از شالیزارهای گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی در 88 هزار هکتار از شالیزارهای استان خبر داد و گفت: هدفگذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بر اجرای این طرح در 10 هزار هکتار از اراضی شالیکاری در هر سال است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی در 88 هزار هکتار از شالیزارهای استان خبر داد و گفت: هدفگذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بر اجرای این طرح در 10 هزار هکتار از اراضی شالیکاری در هر سال است.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی استان گیلان، گفت: طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی از سال 1374 در گیلان آغاز شده است.

وی افزود: هدفگذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بر اجرای این طرح در 10 هزار هکتار از اراضی شالیکاری در هر سال بوده که در صورت تامین منابع اعتباری لازم قابل اجراست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه تاکنون 88 هزار هکتار از شالیزارهای استان زیر پوشش طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری قرار گرفته و شالیکاران از مزایای این طرح بهره مند شده اند، تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های لازم برای ورود ماشین آلات و مکانیزه کردن فرآیند کشت برنج و کاهش هزینه های تولید و ارتقای صرفه اقتصادی برای بهره برداران و امکان اعمال مدیریت مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی در 88 هزار هکتار از شالیزارهای گیلان

اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی در 88 هزار هکتار از شالیزارهای گیلان