مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 22:452023-11-25ورزشي

برگزاری جشن هم نفس قهرمان به همت سازمان بسیج ورزشکاران


سازمان بسیج ورزشکاران در اقدامی مبتکرانه جشن هم نفس قهرمان را با حضور جمعی از قهرمانان ورزشی و خانواده های آنان برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  به مناسبت آغاز هفته بسیج سازمان بسیج ورزشکاران به کمک فدراسیون جانبازان و توان یابان، جشن هم نفس قهرمان را در محل این فدراسیون برگزار کرد.

در این مراسم که سینا کلهر معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، سردار کفیل رییس مرکز راهبردی و اندیشه ورزی سازمان بسیج مستضعفین، مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، سید شروین اسبقیان مشاور و مسئول حوزه وزارتی وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون جانبازان و توان یابان ، تقی زاده مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و حجت الاسلام احدی مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی حضور داشتند، از ورزشکارانی که در دو سال گذشته صاحب فرزند شده یا تشکیل خانواده داده اند تقدیر شد.

این مراسم با تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران ضمن خیرمقدم به مسئولان و  ورزشکاران حاضر در جلسه و تبریک هفته بسیج، با بیان این مطلب که برگزاری این مراسم برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد، گفت:در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در تکریم نهاد مقدس خانواده و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن هم نفس قهرمان به همت سازمان بسیج ورزشکاران

برگزاری جشن هم نفس قهرمان به همت سازمان بسیج ورزشکاران