مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-29اقتصادي

آخرین وضعیت واردات خودروی جانبازان از زبان وزیر صمت


وزیر صنعت، معدن و تجارت، واردات خودروهای جانبازان را فرآیندی زمان بر خوانده و تاکید کرد که تحویل خودروها (اعم از وارداتی و داخلی) به جانبازان بر اساس اولویت و فهرست لیست اعلامی بنیاد شهید صورت خواهد کرد.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت، واردات خودروهای جانبازان را فرآیندی زمان بر خوانده و تاکید کرد که تحویل خودروها (اعم از وارداتی و داخلی) به جانبازان بر اساس اولویت و فهرست لیست اعلامی بنیاد شهید صورت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت سیزدهم در لایحه بودجه سال 1402، برای جانبازان با درصد معلولیت بالای 70 درصد واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازی را در نظر گرفت و برای سایر مشمولان نیز اینگونه دید که از محل تسهیلات قرض الحسنه، برای خرید خودرو داخلی توسط وزارت صمت تخصیص صورت گیرد.

بر اساس لایحه بودجه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی، مطابق بند (و) تبصره هفت لایحه بودجه سال 1402، وزارت صـنعت، معدن و تجارت مکلف شده است با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان بالای 70 درصد که در سنوات گذشته، از تسهیلات ماده (45) قانون جامع ایثارگران استفاده نکرده باشند، مجوز واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازی ایثارگر یا رعایت قوانین و مقررات ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت واردات خودروی جانبازان از زبان وزیر صمت

آخرین وضعیت واردات خودروی جانبازان از زبان وزیر صمت