مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 18:002023-11-23اقتصادي

افزایش 45 درصدی ثبت نام دانش آموزان دهک یک تا 4 در مدارس سمپاد


به دستور رییس جمهور دانش آموزان تیزهوش در خانواده های دهک یک تا چهار رایگان در مدارس سمپاد ثبت نام می شوند که در این راستا 45 درصد افزایش ثبت نام این دهک ها را داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سپهر خلجی عصر امروز در نشست با فعالان رسانه ای و فضای مجازی استان همدان جمع حاضر را دارای اهمیت و مصداق اتاق فکر عنوان کرد و افزود: جلسات این چنینی باید در فواصل زمانی مختلف توسط استاندار از باب مشورت برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در حوزه روابط عمومی گفت: باید به این نکته توجه کنیم که این حوزه فقط جایگاه و پست نیست، آن هم در شرایطی که وارد دوران ارتباط جمعی شخصی شده ایم که حتی یک نفر به تنهایی می تواند در جامعه جریان سازی کند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان همدان با بیان اینکه نیاز به نگاه تحولی در حوزه روابط عمومی ها داریم گفت: روابط عمومی ها باید یک عنصر طراح عملیات رسانه باشند و بتوانند رویداد ایجاد کنند.

وی با اشاره به مسئله آبرسانی به همدان و سختی های اجرای پروژه عمرانی در این زمینه و تحقق آن در دولت مردمی گفت: باید نسبت به این  موضوع توجه به رویداد و روایتگری صورت گیرد و حتی جشن آبرسانی از باب اهمیت موضوع برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی ثبت نام دانش آموزان دهک یک تا 4 در مدارس سمپاد

افزایش 45 درصدی ثبت نام دانش آموزان دهک یک تا 4 در مدارس سمپاد