مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-24فرهنگي

تاکید دوباره ایل بیگی برگرفتن مجوز ساخت فیلم


حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در نشست خود با مدیران آموزشگاه های آزاد سینمایی گفت: بدون اخذ مجوز هیچ فیلمی ساخته نمی شود و باید هنرجویان جوان آموزشگاه ها را با قوانین ساخت فیلم و مجوزها آشنا کرد.

- حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در نشست خود با مدیران آموزشگاه های آزاد سینمایی گفت: بدون اخذ مجوز هیچ فیلمی ساخته نمی شود و باید هنرجویان جوان آموزشگاه ها را با قوانین ساخت فیلم و مجوزها آشنا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست گردهمایی مدیران آموزشگاه های آزاد سینمایی سراسر کشور با حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی و بهمن حبشی مدیرکل دفتر نظارت بر تولید فیلم شامگاه پنجشنبه 2 آذر در سالن سینماتوگراف موزه سینما برگزار شد.

حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در این جلسه درباره مجوز فیلم های تولیدی گفت: بدون اخذ مجوز هیچ فیلمی نمی تواند ساخته شود؛ البته شاید شما بگویید ما فیلم بدون مجوز ساختیم اما این را در نظر بگیرید که وقتی شما از چراغ قرمز رد می شوید، پلیس شما را جریمه می کند و با تکرار این کار مسائلی پیش خواهد آمد؛ از این جهت خواهش ما از آموزشگاه ها این است که مدیرانشان، نوجوانان و جوانانی را که وارد آموزشگاه ها می شوند، با قوانین ساخت فیلم و مجوزها آشنا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دوباره ایل بیگی برگرفتن مجوز ساخت فیلم

تاکید دوباره ایل بیگی برگرفتن مجوز ساخت فیلم