مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-26اقتصادي

فاینانس 420 میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز به تصویب رسید


دو فوریت و متن لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار اجرای پروژه خط دوم قطار شهری تبریز به تصویب شورا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امروز در یکصد و شصت و یکمین جلسه پارلمان شهری تبریز دو فوریت و متن لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین خط دوم قطار شهری تبریز به تصویب شورا رسید.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز در جریان برگزاری این جلسه گفت: برای اجرای خط دوم قطار شهری تبریز 420 میلیون یورویی اعتبار به صورت تسهیلات فاینانس لازم است.

وی افزود: 50 درصد این اعتبار از طریق اوراق بانکی و 50 درصد دیگر نیز با حمایت دولت تامین می شود.

شهردار تبریز از پیگیری تحقق تسهیلات فاینانس مورد نیاز اجرای خط دو مترو تبریز خبر داد و گفت: قرارداد 420 میلیون یورویی خرید تجهیزات خط دو مترو تبریز به صورت فاینانس با طرف چینی منعقد شده است.

وی گفت: طبق پیگیری های مدیریت شهری تبریز در کنار نمایندگان استانی مجلس برای تخصیص اعتبار فاینانس پروژه خط دو مترو، خرید سیستم سیگنالینگ به همراه واگن ها محقق می شود.

هوشیار اظهار کرد: با طرف چینی قرارداد ارزی خرید تجهیزات به ارزش 420 میلیون یورویی منعقد شده است و ضرورت دارد تامین مالی این قرارداد تسریع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاینانس 420 میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز به تصویب رسید

فاینانس 420 میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز به تصویب رسید