مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 23:052023-11-30سياسي

بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است


سرپرست فرمانداری شهرستان خمام گفت: بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است که نیاز به تبیین دارد و نبود آگاهی از این بیمه باعث شده قشر وسیعی از جامعه از آثار و مزایای مفید این بیمه دور باشند.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری شهرستان خمام گفت: بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است که نیاز به تبیین دارد و نبود آگاهی از این بیمه باعث شده قشر وسیعی از جامعه از آثار و مزایای مفید این بیمه دور باشند.

امروز پنج شنبه 9 آذرماه یزدان شعبانی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گیلان با حسن آدمیت، سرپرست فرمانداری شهرستان خمام در محل دفتر کار فرماندار دیدار و گفت وگو کردند.

یزدان شعبانی در این دیدار اظهار کرد: بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر به دنبال گسترش چتر بیمه اجتماعی در استان است تا اشخاص واجد شرایط در ایام بازنشستگی حقوق مناسبی داشته باشند.

حسن آدمیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام نیز اظهار کرد: بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است که نیاز به تبیین دارد و نبود آگاهی از این بیمه باعث شده قشر وسیعی از جامعه از آثار و مزایای مفید این بیمه دور باشند و با فعالیت بیشتر کارگزاری ها و همکاری شوراها، دهیاران و دستگاه های اجرایی موجب افزایش دانش بیمه ای جامعه هدف شده و افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است

بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است