مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 20:552023-12-16بين الملل

توقف تردد کانتینرهای شرکت «سی جی ام» فرانسه در دریای سرخ


شرکت کشتیرانی فرانسوی «سی جی ام» غروب شنبه اعلام کرد که در پی ادامه حمله به کشتی های تجاری، تردد تمام محموله های کانتینری خود را از دریای سرخ متوقف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت کشتیرانی فرانسوی سی جی ام غروب شنبه به وقت تهران اعلام کرد که در پی حمله به کشتی های تجاری در منطقه، تردد تمام محموله های کانتینری خود را از دریای سرخ متوقف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز این شرکت مستقر در شهر مارسی در فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد: وضعیت به شدت وخیم  و نگرانی های امنیتی در حال افزایش است.

در هفته های اخیر به موازات تشدید حملات رژیم اسراییل علیه غزه، ارتش یمن عرصه را بر کشتی های اسراییلی که قصد عبور از تنگه باب المندب در دریای سرخ دارند را تنگ تر کرده و پیش از این هم با پهپاد و موشک، اراضی اشغالی فلسطین و به طور مشخص بندر ایلات را هدف قرار داده است.

این شرکت فرانسوی اعلام کرد: ما تصمیم گرفته ایم به تمام کشتی های کانتینری سی جی ام در منطقه که قرار است از دریای سرخ عبور کنند، دستور دهیم تا به مناطق امن برسند و سفر خود را لغو کنند.

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام)  روز شنبه  در بیانیه ای مدعی شد ناوشکن یواس اس کارنی این کشور که در دریای سرخ فعالیت می کند، 14 سامانه هوایی بدون سرنشین که به عنوان موج پهپاد از مناطق تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تردد کانتینرهای شرکت «سی جی ام» فرانسه در دریای سرخ

توقف تردد کانتینرهای شرکت «سی جی ام» فرانسه در دریای سرخ