مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:002023-11-22سياسي

دهکده گل و گیاه محلات در انتظار حمایت دولت و توسعه زیرساخت ها


رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی ارغوان محلات گفت: ایران رتبه ششم تنوع ژنتیکی و بانک ژن گل جهان را در اختیار دارد اما از نظر صادرات در جایگاه صد و هفتم جهان قرار داریم و به منظور دستیابی به جایگاه های برتر در این آمارها، - ایسنا/مرکزی رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی ارغوان محلات گفت: ایران رتبه ششم تنوع ژنتیکی و بانک ژن گل جهان را در اختیار دارد اما از نظر صادرات در جایگاه صد و هفتم جهان قرار داریم و به منظور دستیابی به جایگاه های برتر در این آمارها، نیازمند توسعه زیرساخت های این صنعت هستیم.

دکتر محمدجواد مدنی عصر چهارشنبه، اول آذرماه در مراسم بهره برداری از روکش آسفالت جاده بین مزارع دهکده گل و گیاه شهر محلات که با حضور سردار کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد، با اشاره به پیگیری 7 ساله برای آسفالت این معابر اظهار کرد: پنجاه واحد تولیدی در دهکده گل فعال بوده که برای 1500 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به مدت زمان حدود دو ماهه برای اجرای این پروژه ادامه داد: حدود 50 نفر در بخش های مختلف این جاده در این مدت مشغول به کار بودند.

حدود 11 میلیارد تومان همیاری از اعضای شرکت تعاونی جمع آوری شد و با اهدای حدود 800 تن قیر که از طرف بسیج سازندگی مصوب شد این کار اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده گل و گیاه محلات در انتظار حمایت دولت و توسعه زیرساخت ها

دهکده گل و گیاه محلات در انتظار حمایت دولت و توسعه زیرساخت ها