مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-11بين الملل

جنبش نجباء: مقاومت نظامی برای اخراج آمریکا حق مشروع ملی است


جنبش نجباء در بیانیه ای، با حمایت از مواضع نخست وزیر عراق، اعلام کرد که مقاومت نظامی برای اخراج اشغالگران حق مشروع ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با سالروز پیروزی عراق بر داعش، جنبش مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه ای بر ادامه مقاومت تا زمان پایان اشغالگری آمریکا تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: داعش، دست پرورده و جزیی از پروژه آمریکا برای نابودی کشور، ساقط کردن دولت و ساختار سیاسی عراق بود.

ضمن اعلام خرسندی و حمایت از موضع نخست وزیر محترم مبنی بر اینکه هیچ کس اجازه ندارد خود را قیم عراق معرفی کند، واضح است که این قضیه مصداقی جز آمریکای شرور ندارد .

این گروه مقاومت عراقی افزود: آن ها به دنبال تحمیل سلطه خود بر عراق و نهادهای دولتی، نقض حاکمیت ملی و تجاوز به سرزمین ما هستند؛ به ویژه سفیرشان که دخالتی آشکارا و مفتضحانه در مسائل داخلی عراق دارد.

مقاومت اسلامی از گذشته تا کنون مدافع استقلال و آزادی کشور است، در این مسیر جان فشانی کرده و همواره پشتیبان حاکمیت عراق بوده و خواهد بود .

نجباء تأکید کرد: ایثارگری مقاومت در این مسیر ادامه دارد تا زیاده خواهی آمریکا و هرکسی که توهم قیمومت عراق را در سر می پروراند، متوقف شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نجباء: مقاومت نظامی برای اخراج آمریکا حق مشروع ملی است

جنبش نجباء: مقاومت نظامی برای اخراج آمریکا حق مشروع ملی است