مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:502023-11-29اقتصادي

دارایی های استانی برای توسعه کردستان استفاده شود


رییس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام اینکه کردستان در زیرساخت ها وضعیت مناسبی ندارد، استفاده از دارایی استان را لازمه توسعه کردستان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدجعفر حسینی امروز در جلسه هم اندیشی برنامه ریزی و آمایش سرزمینی استان کردستان که در سالن آمفی تئاتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: کردستان از لحاظ  توسعه زیرساخت ها وضعیت مناسبی ندارد و استان دوم کشور در این زمینه است لذا مقرر شده در برنامه ای پنج ساله ایجاد زیرساخت های در این استان مهم برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه زیرساخت ها مسلما منابع مالی مهم است، گفت: در حال حاضر با توجه به محدودیت ها و افزایش هزینه های جاری کشور، موضوع این است که این منابع بر چه اساسی تامین می شود.

رییس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور با عنوان اینکه استفاده از منابع دولتی در بهترین حالت می توان اهرم اقتصادی در نظر گرفته شود، افزود: رویکرد متفاوتی برای ایجاد زیرساخت های کردستان در نظر گرفته شده لذا می توان از دارایی های استان نیز استفاده کرد.

حسینی تصریح کرد: استان کردستان دارایی های متعددی دارد و یکی از مهم ترین آنها دارایی معدنی است و می توان برای توسعه زیرساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارایی های استانی برای توسعه کردستان استفاده شود

دارایی های استانی برای توسعه کردستان استفاده شود