مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 17:202023-11-29سياسي

نیمی از مدارس کشور سرایدار ندارند


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از وضعیت برخی مدارس در کشور، گفت: نیمی از مدارس کشور سرایدار ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی در بازدید از دبیرستان پسرانه امام حسین (ع) منطقه خرمدشت اظهار کرد: مشکلات متعددی در حوزه آموزش و پرورش کشور وجود دارد که در مجلس بیشترین وقت مان را به این حوزه اختصاص داده ایم.

وی با اشاره به اینکه در برنامه هفتم چندین جلسه درباره مشکلات آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: تصمیمات مشترک خوبی در زمینه جذب و تامین معلم، رفع کمبود سرایدار و بودجه های آموزش و پرورش افتاد، چراکه نیمی از مدارس کشور سرایدار ندارند، بنابراین با سازمان امور استخدامی کشور هماهنگ شد که در سال آینده افرادی را به عنوان سرایدار مدارس در آموزش و پرورش استخدام کند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس، افزود: پیشنهادی مطرح شده بود که یک درصد به 9 درصد مالیات ارزش افزوده، اضافه شود و این یک درصد مالیات ارزش افزوده به حوزه آموزش و پرورش اختصاص پیدا کند، اما به دلیل نگرانی از گرانی ها و افزایش قیمت ها مجلس با این پیشنهاد مخالفت کرد ولی به دلیل مشکلات موجود در وزارتخانه و مدارس سراسر کشور و اهمیت موضوع در نهایت در انتهای برنامه هفتم پیشنهاد دیگری مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مدارس کشور سرایدار ندارند

نیمی از مدارس کشور سرایدار ندارند