مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-02اجتماعي

اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه با هدف یادگیری پایدار در خوزستان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه با هدف برقراری عدالت آموزشی و تثبیت یادگیری بین دانش آموزان خبر داد.

- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه با هدف یادگیری پایدار در خوزستان ایسنا/خوزستان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه با هدف برقراری عدالت آموزشی و تثبیت یادگیری بین دانش آموزان خبر داد.

سیده فرانک موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی و به منظور ایجاد فرصت های برابر آموزشی و همچنین ایجاد فرصت های یادگیری پایدار، طرح آموزش قلم پاییزه و زمستانه ویژه دانش آموزان هدف طرح جهش که در ارزیابی مرحله اول این طرح شناسایی خواهند شد، با بهره مندی از توان معلمان خیر آموزشی طراحی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان خوزستان با تشکیل کمیته تخصصی طرح، نسبت به اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه اقدام خواهند کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پیگیری مستمر دانش آموزان نیازمند توجه، با برگزاری کلاس های فوق برنامه و جلسات آموزش خانواده به صورت ماهانه توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه با هدف یادگیری پایدار در خوزستان

اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه با هدف یادگیری پایدار در خوزستان