مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-11سياسي

هفتمین گردهمایی مدیران شعب ایسپا برگزار شد


هفتمین گردهمایی مدیران شعب ایسپا با حضور علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و ابراهیم شیرعلی رییس این مرکز و معاونین فرهنگی و مدیران اجرایی ایسپا در استان ها به صورت بر خط برگزار شد.

- هفتمین گردهمایی مدیران شعب ایسپا با حضور علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و ابراهیم شیرعلی رییس این مرکز و معاونین فرهنگی و مدیران اجرایی ایسپا در استان ها به صورت بر خط برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در این دیدار با ذکر حدیثی از امام صادق (ع) که می فرمایند: اگر به معرفت نرسیم راه را گم می کنیم گفت: ایسپا در دو دهه گذشته در نشان دادن راه به مسئولین خدمات شایسته ای ارائه داده است.

وی افزود رصد و نقد حوزه علوم انسانی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است که این مهم با پرچم داری جهاددانشگاهی و ازجمله به کمک ایسپا محقق شده است.

کلانترمهرجردی افزود رصد نظام تصورات اجتماعی مسئولیت سنگینی بر عهده ایسپا گذاشته است؛ زیرا داده های حاصل از رصد در اختیار مقامات عالی کشور قرار می گیرد و در چرخه مداخلات کلان کشور مؤثر است و لذا این کار باید بادقت هر چه بیشتر انجام شود و نقش شعب استانی در این زمینه حیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین گردهمایی مدیران شعب ایسپا برگزار شد

هفتمین گردهمایی مدیران شعب ایسپا برگزار شد