مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 07:302023-12-19سياسي

جلالی: رسیدگی به جنایات منافقین، واقعیت ها را روشن می کند


یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «پرونده منافقین باید در یک جا مفتوح و سپس مسدود می شد»، اظهار کرد: .

سازمان منافقین منشاء بسیاری از آسیب های هسته ای در گذشته، - یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده منافقین باید در یک جا مفتوح و سپس مسدود می شد ، اظهار کرد: .

سازمان منافقین منشاء بسیاری از آسیب های هسته ای در گذشته، انفجارهای فردو، به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای و ترور افرادی از مدافعین حرم است و رسیدگی به این جنایات موجب روشن شدن واقعیت ها می شود.

حسین جلالی در گفت گو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسات دادگاه رسیدگی به جنایات اعضا و سرکرده گروهک تروریستی منافقین در تهران تاکید کرد: سازمان منافقین دارای پرونده ای سیاه و خطرناکی از اعمال است که محاکمه آنها می تواند در زمینه باز کردن نقاط کور و مبهمی که سال ها درباره آنها وجود داشته، موثر باشد.

وی عنوان کرد: اعضا و سرگردگان گروهک تروریستی منافقین به اسم دفاع از خلق، کار خود را با مبارزه با آمریکا آغاز کردند اما در تور آنها افتادند و سپس در همکاری با صدام، خیانت هایی را علیه مردم ایران انجام دادند؛ کلیات این خیانت ها را همه مردم می دانند اما افشای جزییات آن برای آینده جوانان امروز موثر است و می تواند به عنوان یک الگو مورد توجه قرار بگیرد تا در دام ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلالی: رسیدگی به جنایات منافقین، واقعیت ها را روشن می کند

جلالی: رسیدگی به جنایات منافقین، واقعیت ها را روشن می کند