مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-16سياسي

حجت الاسلام آقاجانپور: حمله تروریستی راسک با پشتیبانی نظام سلطه انجام گرفته است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: جنایت ددمنشانه دشمنان اسلام و قرآن و ایران در به شهادت رساندن پاسداران امنیت این مرز و بوم در شهرستان راسک که با طراحی و پشتیبانی سران نظام سلطه انجام گرفته است را به شدت محکوم می نمایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان امنیت کشور در حمله تروریستی اشرار به مقر انتظامی شهرستان راسک پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا جنایت ددمنشانه دشمنان اسلام و قرآن و ایران در به شهادت رساندن پاسداران امنیت این مرز و بوم در شهرستان راسک که با طراحی و پشتیبانی سران نظام سلطه انجام گرفته است را به شدت محکوم می نمایم.

سازمان انتظامی کشور مأموریت حفظ امنیت را بر عهده دارد و این ماموریت را با صلابت و اقتدار انجام می دهد و همه کشور از مسئولین و مردم به آنان افتخار می کنند.

حفظ امنیت کشور، خط قرمز است و در این رابطه با هیچ کشور، و با هیچ گروه و شخص و شخصیتی تعارف نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام آقاجانپور: حمله تروریستی راسک با پشتیبانی نظام سلطه انجام گرفته است

حجت الاسلام آقاجانپور: حمله تروریستی راسک با پشتیبانی نظام سلطه انجام گرفته است