مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-23سياسي

رونمایی تازه ترین طرح گرافیکی هفته بسیج در میدان فردوسی تهران


رضا خوش تراش پسندیده مدیر اداره هنرهای تجسمی بسیج، از اکران تازه ترین طرح گرافیکی هفته بسیج در میدان فردوسی شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیر اداره هنرهای تجسمی بسیج گفت: همزمان با هفته بسیج، مرکز هنرهای تجسمی انقلاب (مهتا) تصاویری از خدمت رسانی و خدمات ارزنده بسیج را در قالب چند طرح گرافیکی ارائه نموده است که این طرح ها برای نخستین بار با وام گرفتن از آثار فاخر و ارزشمند شاعر و حکیم پرآوازه ملی و مذهبی یعنی حکیم ابوالقاسم فردوسی تولید شده است.

خوش تراش پسندیده گفت: با توجه به گرامیداشت هفته بسیج و شعار محوری هفته بسیج سال 1402 بسیج، امید ملت ایران ، مرکز هنرهای تجسمی انقلاب (مهتا) تصاویری از خدمت رسانی و خدمات ارزنده بسیج را در قالب چند طرح گرافیکی ارائه نموده است که این طرح ها برای نخستین بار با وام گرفتن از آثار فاخر و ارزشمند شاعر و حکیم پرآوازه ملی و مذهبی یعنی حکیم ابوالقاسم فردوسی تولید شده است.

وی افزود: با بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته از شاهنامه فردوسی، دریافتیم که قریب به 40 بیت از اشعار شاهنامه با واژه بسیچ همراه است، به همین بهانه مرکز هنرهای تجسمی انقلاب، در راستای تولید این اثر از این بیت وام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی تازه ترین طرح گرافیکی هفته بسیج در میدان فردوسی تهران

رونمایی تازه ترین طرح گرافیکی هفته بسیج در میدان فردوسی تهران