مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-03سياسي

مسؤولان کشوری حق مردم اصفهان در حوزه حمل و نقل را ادا کنند


مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: مسؤولان باید حق مطالبه گری مردم اصفهان در حوزه حمل ونقل برون شهری را ادا کنند.

- ابوالفضل توکلی، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: مسؤولان باید حق مطالبه گری مردم اصفهان در حوزه حمل ونقل برون شهری را ادا کنند.

وی افزود: در دهه 30 الی 40 جوانی اصفهانی با یک دوچرخه رهسپار تهران شد، مرحوم عبدالکریم صیرفیان نژاد با اندوخته اندک خود رهسپار تهران شد و اولین موسس و پدر حمل و نقل کشور بخصوص اصفهان شد.

توکلی گفت: مسؤولان کشوری درخواست ها و مطالبات مردم اصفهان در حوزه حمل و نقل را نادیده گرفتند در حالی که این حق اصفهان نیست.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همانطور که پل های تاریخی اصفهان برای حیات خود نیازمند رودخانه جاری زاینده رود هستند، پایانه های مسافری اصفهان هم برای ادامه حیات شرکت های مسافربری، رانندگان، مسافران و حق گردشگران نیازمند حمایت است و مسؤولان باید حق مسافران در تهیه بلیت و کمبودها را ادا کنند.

در دوران پسا کرونا مسافران اصفهانی برای تهیه بلیت اتوبوس به مقاصد سایر شهرهای کشور از جمله تهران، مشهدمقدس، شهرهای شمالی و جنوبی، با مشکل مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان کشوری حق مردم اصفهان در حوزه حمل و نقل را ادا کنند

مسؤولان کشوری حق مردم اصفهان در حوزه حمل و نقل را ادا کنند