مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 07:502023-12-06ورزشي

شاخصه هایی که مجتمع طوبی لارستان را شایسته میزبانی فوتسال ایران و روسیه کرد


مجتمع خیرساز طوبی(منیری) لارستان با داشتن استانداردهای بین المللی در روزهای آخر آذرماه میزبان فوتسال ایران و روسیه خواهد بود، مجتمعی که به گفته مدیرِ آن دارای استانداردهای بین المللی است و تا کنون میزبان چند رویداد ملی هم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، مهرماه سال جاری بود که با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، مجتمع خیرساز طوبی(منیری) لارستان افتتاح و خبر برگزاری مسابقات فوتسال ایران و روسیه در این مجتمع اعلام شد.

 ورزشگاه منیری در زمینی به مساحت حدود 6 هکتار و با 18 هزار مترمربع زیربنا، در سه طبقه ساخته شده و گنجایش جمعیت 3 هزار نفر را دارد، در مجتمع فرهنگی ورزشی منیری لارستان، جایگاه ویژه جانبازان و معلولین نیز تعبیه شده و همچنین جایگاه مهمانان ویژه، فیلم برداران، صدا و سیما نیز برای پوشش برنامه ها و مسابقات مختلف کشوری و بین المللی به صورت جداگانه تعبیه شده است.

مجتمع منیری به گونه ای طراحی شده که به راحتی بتوان در آن مسابقات بین المللی برگزار کرد، این ورزشگاه دارای 4 رختکن  بوده و علاوه بر سالن اصلی  دارای سالن های کشتی، بدنسازی، تنیس، استخر آب درمانی، سه سینما، شهر کتاب ویژه بزرگسالان و کودکان است، در محوطه مجموعه  نیز یک رینگ پیاده روی 1200 متری و یک رینگ دوچرخه سواری احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخصه هایی که مجتمع طوبی لارستان را شایسته میزبانی فوتسال ایران و روسیه کرد

شاخصه هایی که مجتمع طوبی لارستان را شایسته میزبانی فوتسال ایران و روسیه کرد