مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-04دانش

دانشگاه علامه طباطبایی میزبان 140 فارسی آموز از 15 کشور جهان


آیین استقبال از فارسی آموزان نوورود مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، آیین استقبال از فارسی آموزان نوورود مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان (آزفا) دانشگاه علامه طباطبایی با حضور عبدالله معتمدی رییس دانشگاه، آزاده میرزایی رییس مرکز آزفا دانشگاه و جمعی از فارسی آموزان نوورود در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه برگزار شد.

مرکز آزفای دانشگاه علامه طباطبایی در نیم سال تحصیلی جدید میزبان حضور 140 فارسی آموز از کشورهای آذربایجان، روسیه، چین، کره جنوبی، عراق، عمان، فلسطین، قزاقزستان، لبنان، اندونزی، نیجریه، آفریقای جنوبی، ترکیه و سریلانکا است.

معتمدی در این آیین ضمن خوشامدگویی به فارسی آموزان و اشاره به تلاش آن ها برای بیان افکار و اندیشه های خود به زبان فارسی، گفت: امیدوارم با آموزش و مهارتِ بیشتر بتوانید آنچه در ذهن دارید را به زبان فارسی بیان کنید.

وی با بیان اینکه وقتی مطلبی از زبانی به زبان دیگر ترجمه می شود، خیلی از ویژگی ها و اصالت خود را از دست می دهد، افزود: ترجمه با متن اصلی فاصله زیادی دارد؛ چراکه ظرافت هایی در زبان اصلی وجود دارد که در ترجمه وجود ندارد ولی اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علامه طباطبایی میزبان 140 فارسی آموز از 15 کشور جهان

دانشگاه علامه طباطبایی میزبان 140 فارسی آموز از 15 کشور جهان