مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-29سياسي

راه اندازی کافه کریم با ابتکار طلاب در قم


با ابتکار طلاب مدرسه علمیه معصومیه و در قالب کافه کریم ، بستری جدید جهت تعامل و گفتگو با جوانان و نوجوانان قمی، ایجاد شد.

- حجت الاسلام متین فراوانی مسئول پایگاه بسیج موسسه کریم اهل بیت(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قم، با اشاره به ایجاد بستری جدید جهت تعامل و گفتگو با جوانان و نوجوانانِ قمی در قالب کافه گفتگو ، گفت: در حقیقت، برنامه اصلی ما، برای ایام فاطمیه دوم بود؛ اما وقتی دیدیم در ایامِ فاطمیه اول هم، فضا و بستری مناسب در جوار حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام فراهم شده و امکانات آن تامین گردیده است، یاعلی گفتیم و کار را آغاز کردیم.

  وی نام این کار فرهنگی را به عنوان: کافه کریم معرفی نمود و گفت: بحمدالله و به لطف حضرت زهرا علیهاالسلام، فضای خوبی برای گفتگو با جوانان آماده شد که نشانه ی آن، استقبال مردمی ای بود که فراتر از حد انتظار بنده و دیگر دوستان مان بود.

وی جای تبلیغ چهره به چهره را در جامعه امروزی، خالی عنوان کرد و افزود: قطعاََ تبلیغ چهره به چهره، نسبت به انواع گونه های تبلیغ ، موثّرتر واقع خواهد شد.

مسئول پایگاه بسیج کریم اهل بیت علیهم السلام هدف اصلی از تاسیس کافه گفتگو را، آشنا نمودن اذهان جوانان جامعه با دین و معارف اهل بیت علیهم السلام دانست و با اشاره به اینکه مربیان این عملیاتِ فرهنگی، طلاب و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کافه کریم با ابتکار طلاب در قم

راه اندازی کافه کریم با ابتکار طلاب در قم