مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-14سياسي

ارزیابی موزه های طبس توسط کارشناسان اداره کل موزه های کشور


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طبس گفت: گروهی از کارشناسان اداره کل موزه های کشور، به منظور نظارت و ارزیابی موزه های این شهرستان به سرپرستی رییس اداره حفاظت و مرمت اداره کل موزه های کشور به طبس سفر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، محمد عرب، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طبس امروز به رسانه ها اعلام کرد: رییس اداره کل موزه های کشور به همراه کارشناسان مربوط از موزه میراث زمین سومین ژئو پارک جهانی کشور و موزه مردم شناسی شهرستان بازدید و قسمت های مختلف موزه را از حیث موارد مختلف از جمله نحوه نمایش اشیاء، روشنایی و نورپردازی، چیدمان، مخازن ذخیره اشیاء، سیستم دزدگیر، اطفاء حریق و پایش تصویری، اشیاء تاریخی و.

مورد ارزیابی قرار دادند.

  وی افزود: کارشناسان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همراهان از ارگ تاریخی طبس که به تازگی مجوز ایجاد سایت موزه آن اخذ شده و همچنین باغ تاریخی گلشن بازدید کردند.

  رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طبس ادامه داد: طرح محتوایی ایجاد سایت موزه کهن دژ طبس در حال تهیه است و پس از تایید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای اجرای آن آماده خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی موزه های طبس توسط کارشناسان اداره کل موزه های کشور

ارزیابی موزه های طبس توسط کارشناسان اداره کل موزه های کشور