مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-29سياسي

لزوم حمایت از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه شبانه روزی در بیجار


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان بر حمایت از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه شبانه روزی در بیجار تاکید کرد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان تاکید کرد: لزوم حمایت از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه شبانه روزی در بیجار ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان بر حمایت از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه شبانه روزی در بیجار تاکید کرد.

علی نوری، امروز چهارشنبه در بازدید از ساختمان موقوفه امامیه که برای ایجاد درمانگاه شبانه روزی در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفته است، بر حمایت همه جانبه از طرح پیشنهادی جهاددانشگاهی تاکید کرد و گفت: یکی از مهم ترین رویکردهای دولت مولدسازی زیرساخت های موجود است و در این راستا از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه در ساختمان موقوفه امامیه حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در جلسه رفع موانع تولید شهرستان بیجار برای این مهم مصوبه ای در نظر خواهیم گرفت و در صورت برآورد هزینه توسط جهاددانشگاهی، برای اختصاص بودجه نیز همکاری لازم را به عمل خواهیم آورد.

اکبر اسدی، رییس جهاددانشگاهی استان کردستان نیز در این بازدید، با اشاره به همت این نهاد برای تاسیس درمانگاه شبانه روزی و ایجاد پایگاهی برای غربالگری سرطان برست در بیجار، گفت: نبود درمانگاه در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه شبانه روزی در بیجار

لزوم حمایت از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه شبانه روزی در بیجار