مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-23سياسي

معاون رییس جمهور: محیط زیست کشور را از همه آلایندگی ها پاکسازی می کنیم


امیدوارم حسب این مسئولیت بتوانیم شبیه آن پاک سازی و آلایندگی که شهدا انجام می دهند، محیط زیست کشور را ازهمه آلایندگی ها پاکسازی کنیم و ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس محیط زیست کشور امروز در نخستین کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست، با اشاره به آنچه در غزه می گذرد، اظهار کرد: جانفشانی شهدای بزرگوار و فرزندان شما حق حیات و این مسئولیت را به من کوچک ترین داده است و امیدوارم حسب این مسئولیت بتوانیم شبیه آن پاک سازی و آلایندگی که شهدا انجام می دهند، محیط زیست کشور را ازهمه آلایندگی ها پاکسازی کنیم و ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در زمانی هستیم که غزه مظلوم و مقتدر به دست جرثومه های فساد در حال آتش گرفتن است اما نور این آتش، شعله ظلم را هرچه زودتر خاموش خواهد کرد.

آنچه که امروز در غزه مظلومِ مقتدر می گذرد، نام و یاد شهدای ما و رشادت های آنها را بر ما و بر هر انسان منصفی در جهان، هویدا می کند.

وی افزود: از دید ما شهدا پالایشگران هستند و برای رفع آلایندگی در روح و جسم و آلایندگی محیط، حضور پیدا کرده و این آلایندگی ها را با جان فشانی و اهدای خون مطهر خود از بین می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: محیط زیست کشور را از همه آلایندگی ها پاکسازی می کنیم

معاون رییس جمهور: محیط زیست کشور را از همه آلایندگی ها پاکسازی می کنیم