مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-24سياسي

تفکر بسیجی زمینه ساز پیشرفت ها و موفقیت های نظام است


فرماندار نور با اشاره به اینکه بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است، گفت: امروزه بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه های مختلف را مرهون تفکر بسیجی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، بیژن پولادی در بیستمین یادواره منطقه رستمرود این شهرستان، اظهار کرد: علما، فرهیختگان، چهره های برجسته ادبی، اندیشمندان و فقهای زیادی در این دیار زندگی داشتند و شهرستان نور در ایام دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع از امنیت و حرم اهل بیت تعداد 610 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی با اعلام اینکه بسیج شجره طیبه مبارک است که امام راحل آن را بنا نهادند و ثمره آن را امروزه نه تنها در ایران سلام بلکه در جهان اسلام، خاورمیانه و جغرافیای بین الملل به عنوان یک تفکر کارگشا و اساسی مشاهده می کنیم، افزود: تفکر بسیج و بسیجی امروزه در بین کشورهای آزادی خواه دنیا به الگوی دفاع و مبارزه با زورگویان و ظالمان تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه مسیری که شهدا و خانواده آنها ترسیم کردند به سعادت و آبرومندی در دنیا و آخرت ختم می شود، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در بیانات ارزشمندشان یادآور شدند که سیر تحول انقلاب به انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی زمینه ساز پیشرفت ها و موفقیت های نظام است

تفکر بسیجی زمینه ساز پیشرفت ها و موفقیت های نظام است