مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-01سياسي

امام جمعه رامشیر: مردم محروم نیازمند توجه ویژه ای برای تهیه مسکن هستند


مردم آسیب پذیر و محروم شهرستان رامشیر، نیازمند توجّه ویژه ای در مقوله مسکن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامشیر، حجت الاسم سید سلمان هاشمی امام جمعه رامشیر ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلای این شهر با توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی، با گرامیداشت 10 آذرماه سالروز شهادت شهید سیدحسن مدرس و روز مجلس اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم و کلیدی شهید مدرس، شجاعت و درایت وی بود، این شهید والامقام به جز خدا، از هیچ شخص، ترس و واهمه ای نداشت، که می بایست نمایندگان مجلس، شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: تشکیل مجلس انقلابی یکی از دغدغه های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بوده و هست، به همین خاطر نیز مشاهده کردید که حضرت آقا، از مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی باسواد،جوان، پرتحرّک و پُرکار، یاد کردند.

امام جمعه رامشیر درباره یک مجلس انقلابی بیان کرد: مجلس انقلابی، نماینده انقلابی می خواهد، از دیدگاه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، نماینده مجلس تراز، باید چهار شرط اصلی تدیّن ، کارآمدی ، دلسوزی و شجاعت ، را داشته باشد.

وی  تدیّن را یکی از ویژگی های نماینده مجلس تراز انقلاب عنوان کرد و گفت: نماینده، علاوه بر آگاهی سیاسی و اطلاع از مسائل کشور  و جهان، باید قولاً و عملاً، متدیّن باشد، نماینده متدیّن، مصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رامشیر: مردم محروم نیازمند توجه ویژه ای برای تهیه مسکن هستند

امام جمعه رامشیر: مردم محروم نیازمند توجه ویژه ای برای تهیه مسکن هستند