مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-10پزشكي

خواص چای سبز


میان اعضای خانواده و دوستان، همیشه افرادی هستند که دغدغه لاغری، کل زندگی شان را تحت الشعاع قرار داده، دل شان می خواهد به وزن ایده آلی برسند، - یک ترازو کنار خود می گذارند و هر روز را با وزن گرفتن خود به شب می رسانند و در تماس ها و تلفن ها به نصیحت درباره این می پردازند که چگونه می توانیم لاغر شویم؛ در چنین شرایطی، بحثی درباره خواص چای سبز مطرح می شود و بعضی از آن ها چای سبز را به عنوان حالا تمام مشکلات معرفی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از لیمومی، حال شما این جایید و می خواهید بدانید که خواص چای سبز چیست، آیا چای سبز برای لاغری خوب است یا خیر و فواید چای سبز کدام اند؟ به همین ترتیب و بدون لحظه ای درنگ، قصد داریم در این مطلب شما را با این نوشیدنی جادویی آشنا کنیم به تمامی سوالات تان پاسخ دهیم.

برای دریافت برنامه رژیم غذایی کلیک کنید.

خواص چای سبز برای سلامتی بدن مردم از چای سبز در طب سنتی چین و هند برای کنترل خون ریزی و التیام زخم ها، کمک به هضم غذا، بهبود سلامت قلب و و روان و تنظیم دمای بدن استفاده می کنند.

مطالعات انجام شده نیز نشان می دهد که چای سبز می تواند روی رژیم لاغری، اختلالات کبدی، دیابت نوع 2، بیماری آلزایمر و مواردی از این دست، تأثیر مثبتی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص چای سبز

خواص چای سبز