مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 20:052023-11-27حوادث

از کشف 178 کیلو حشیش تا توقیف موتورسیکلت قاچاق


در اخبار حوادثی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری مانند کشف 178 کیلو حشیش، توقیف موتور سیکلت قاچاق در شیراز، - ایسنا/فارس در اخبار حوادثی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری مانند کشف 178 کیلو حشیش، توقیف موتور سیکلت قاچاق در شیراز، کشف 240 رأس گوسفند قاچاق، دستگیری سارقان سیم برق و کابل و.

به چشم می خورد.

فرمانده انتظامی استان فارس امروز، 6 آذرماه از توقیف یک دستگاه وانت مزدا و کشف 178 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان داراب خبر داد و گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، روز گذشته ماموران انتظامی داراب حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی بندرعباس ـ شیراز به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و دستور ایست را صادر کردند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: ماموران انتظامی موفق شدند پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 178 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد، گفت: راننده و سرنشین قاچاقچی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف 178 کیلو حشیش تا توقیف موتورسیکلت قاچاق

از کشف 178 کیلو حشیش تا توقیف موتورسیکلت قاچاق