مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-20بين الملل

ترامپ: «نبرد من» هیتلر را هرگز نخوانده ام!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا با تکرار و تاکید بر اظهارات جنجالی اش که گفته بود «مهاجران غیرقانونی که از مرز آمریکا وارد می شوند، - رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر اظهارات جنجال برانگیزش درباره مهاجران غیرقانونی، شباهت این اظهارات با مواضع نژادپرستانه آدولف هیتلر را رد کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا با تکرار و تاکید بر اظهارات جنجالی اش که گفته بود مهاجران غیرقانونی که از مرز آمریکا وارد می شوند، خون این کشور را مسموم می کنند ، انتقادات درباره شباهت این اظهارنظر با مواضع آدولف هیتلر در کتاب نبرد من را رد کرد.

ترامپ چند روز پیش در جریان رویدادی در واترلو در ایالت آیووا، گفته بود: آن ها را فله ای لب مرز پیاده می کنند و در کشور ما پخش می شوند و هیچ کس هم هویت آن ها را بررسی نمی کند.

آن ها خون کشور ما را خراب می کنند!این اظهارات پس از آن مطرح شده است که ترامپ روز شنبه نیز در رویدادی در نیوهمپشایر، گفته بود مهاجرانی که وارد آمریکا می شوند، خون کشور ما را مسموم می کنند.

آن ها (دولت بایدن) اجازه می دهند تا فکر می کنم 15 یا 16 میلیون نفر به کشورمان وارد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: «نبرد من» هیتلر را هرگز نخوانده ام!

ترامپ: «نبرد من» هیتلر را هرگز نخوانده ام!