مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-27اقتصادي

تعدادی از واحدهای تولیدی همدان «کمبود کارگر و نیروی متخصص» دارد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رشد 66 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت این استان خبر داد و گفت: این میزان رشد در 24 ماه اخیر محقق شده است.

- تعدادی از واحدهای تولیدی همدان کمبود کارگر و نیروی متخصص دارد ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رشد 66 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت این استان خبر داد و گفت: این میزان رشد در 24 ماه اخیر محقق شده است.

احمد شانیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه استان همدان با رشد مطلوب در ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در دولت سیزدهم به خواسته و مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه رونق تولید لبیک گفت، اظهار کرد: رشد صدور مجوز تأسیس و پروانه بهره برداری صنایع در استان همدان بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به رشد 14 درصدی صنعت استان همدان در دولت مردمی سیزدهم، تصریح کرد: فرآیند صدور مجوز، ساخت، خریداری و نصب ماشین آلات و راه اندازی روندی طولانی و پیچیده است که در تمامی این مراحل کارشناسان صمت در کنار سرمایه گذاران و مجریان طرح ها هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: تا پایان سال بخشی از واحدهای تازه تأسیس وارد چرخه تولید می شوند که تولیدات منحصربفرد و اثربخشی در سطح کشور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از واحدهای تولیدی همدان «کمبود کارگر و نیروی متخصص» دارد

تعدادی از واحدهای تولیدی همدان «کمبود کارگر و نیروی متخصص» دارد