مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-07دانش

بازدید سرزده معاون وزیر آموزش و پرورش از خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهید رجایی +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرا رسیدن شانزدهم آذرماه و روز دانشجو، احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و جمال الدین مهدی نژاد، - بازدید سرزده معاون وزیر آموزش و پرورش از خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهید رجایی +عکس احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و جمال الدین مهدی نژاد، رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، همراه با دیگر مسئولین دانشگاهی، از خوابگاه دانشجویی این دانشگاه بازدید کرده و در جمع دانشجویان حاضر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرا رسیدن شانزدهم آذرماه و روز دانشجو، احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و جمال الدین مهدی نژاد، رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، همراه با دیگر مسئولین دانشگاهی، از خوابگاه دانشجویی این دانشگاه بازدید کرده و در جمع دانشجویان حاضر شدند.

  در این بازدید، محمودزاده (معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی) ضمن جویا شدون از وضعیت رفاهی و تحصیلی دانشجومعلمان، پای صحبت آنها نشست و نسبت به مطالبات آنها پاسخگو شد.

    جمال الدین مهدی نژاد (رییس دانشگاه شهید رجایی و عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش) با حضور در جمع دانشجویان خوابگاهی با توضیح آخرین تلاش های صورت گرفته برای بهبود وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده معاون وزیر آموزش و پرورش از خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهید رجایی +عکس

بازدید سرزده معاون وزیر آموزش و پرورش از خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهید رجایی +عکس