مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-04سياسي

نایینی رییس ستاد مرکزی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت شد


نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی علی محمد نایینی را به سمت رییس ستاد روز بصیرت و میثاق امت با ولایت منصوب کرد.

- نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی علی محمد نایینی را به سمت رییس ستاد روز بصیرت و میثاق امت با ولایت منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین موسی پور در حکم نایینی نوشت: نهم دی ماه، تجربه ای سرنوشت ساز و غرور آفرین از پیشگیری وقوع انحراف در گفتمان انقلاب و هویت نظام بود و فهم ابعاد این حماسه و دستاوردها و درس های آن برای نسل های آینده ضرورتی انکار ناپذیر است.

حرکت عظیم و قلّه ی بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی که با خروشی وصف ناپذیر و با شعارهای صریح و قاطع در فضایی غبارآلود و با روح دیانت حاکم بر دل ها طومار فتنه را در هم پیچیدند.

بزرگداشت چنین حماسه ای و کالبدشکافی دقیق آن نیازمند سیاست گذاری های عالمانه و هوشمندانه است.

با عنایت به رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اهتمام به نهضت روایتگری، جهاد تبیین و بزرگداشت مقاطع حساس و مهم انقلاب اسلامی، جنابعالی را که از تجربیات ارزنده و ظرفیت فکری و عملی و روحیه انقلابی و مسئولیت پذیری برخوردار هستید به عنوان رییس ستاد روز بصیرت و میثاق امت با ولایت منصوب می نمایم، امید است با برنامه ریزی و هم افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایینی رییس ستاد مرکزی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت شد

نایینی رییس ستاد مرکزی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت شد