مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-06سياسي

نقش پررنگ زنان در تعالی جامعه


مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: جامعه ای می تواند به تعالی برسد که به جامعه زنان آن توجه شده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی ذاکریان، مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی امروز در دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با تبریک انتصاب وی به عنوان مدیرکل امور بانوان استانداری اظهارکرد: در آموزه های دینی و مذهبی و هنجارهای اجتماعی ارزش بسیار زیادی برای بانوان قائل هستیم.

  وی با بیان اینکه احادیث زیادی نیز در زمینه شان، منزلت و تکریم بانوان داریم، بیان داشت: 50 درصد افراد جامعه را بانوان تشکیل می دهند که به ظاهر یک توزیع برابر است  اما اگر بخواهیم نگاه دقیق تری به این توزیع نرمال جمعیتی داشته باشیم شاید به لحاظ آماری نیمی باشد اما در حوزه اثر بیش از 50 درصد بانوان در جامعه تاثیرگذار هستند.

  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جامعه ای می تواند به تعالی برسد که به جامعه زنان آن توجه شده باشد، افزود: حوزه اثر بانوان به مراتب بیش از 50 درصد جمعیتی است و این مسئولیت ما را در قبال این حوزه سنگین می کند.

  ذاکریان بر استفاده از ظرفیت بانوان در بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: در دستگاه های دولتی مشاور امور بانوان را داریم اما در بخش خصوصی این ظرفیت مغفول مانده است که باید مورد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ زنان در تعالی جامعه

نقش پررنگ زنان در تعالی جامعه