مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-10اقتصادي

جلوگیری از فرسایش خاک با بذرپاشی در خلیل آباد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد گفت: 250 هکتار از مراتع شهرستان خلیل آباد با مشارکت مرتع داران برای جلوگیری از فرسایش خاک و تولید علوفه بذر پاشی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد گفت: 250 هکتار از مراتع شهرستان خلیل آباد با مشارکت مرتع داران برای جلوگیری از فرسایش خاک و تولید علوفه بذر پاشی شد.

حمید ترابی در گفت و گو با ایسنا، درباره بذرپاشی در مراتع شهرستان اظهار کرد: بذرپاشی از طرح ها و تعهدات مرتع داری است که در شهرستان خلیل آباد برای احیای مرتع و تامین کمبود علوفه انجام می شود.

وی افزود: 250 هکتار از اراضی ملی در مراتع مهدی آباد ، سعدالدین، نقاب و کاریزک با گونه های مرتعی و دارویی از قبیل درمنه، کلپوره، کوخیا و انواع شور با مشارکت بهره برداران و مرتع داران شهرستان برای احیای مراتع و افزایش توان تولید مرتع بذر پاشی شد.

رییس اداره منالع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد بیان کرد: سال 1401 این طرح در سطح 100 هکتار از اراضی مرتعی انجام شد و امسال نیز این طرح در سطح 250 هکتار از اراضی مرتعی با مشارکت مردم و مرتع داران بذر پاشی شد که در مقایسه با سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فرسایش خاک با بذرپاشی در خلیل آباد

جلوگیری از فرسایش خاک با بذرپاشی در خلیل آباد