مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-03بين الملل

نگرانی اروپا از اخلال آلمان در برنامه کمکی این اتحادیه برای اوکراین


نشریه تلگراف انگلیس بر اساس یک سند محرمانه ای که به دست آورده از قصد آلمان برای کاستن از سهم خود در کمک نظامی به اوکراین در چارچوب برنامه 20 میلیارد یورویی تسهیلات صلح اروپا (EPF) خبر داد.

- نشریه تلگراف انگلیس بر اساس یک سند محرمانه ای که به دست آورده از قصد آلمان برای کاستن از سهم خود در کمک نظامی به اوکراین در چارچوب برنامه 20 میلیارد یورویی تسهیلات صلح اروپا (EPF) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه تلگراف نوشت، این سند به نگرانی های اروپایی ها درباره اینکه اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان احتمالا تلاش های آینده اتحادیه اروپا برای حمایت از جنگ کی یف علیه حمله روسیه را مختل خواهد ساخت، دامن زده است.

در ادامه این گزارش دیلی تلگراف آمده است، آلمان به دنبال کاستن از حجم کمک هایش به این صندوق 20 میلیارد یورویی اتحادیه اروپا که از کمک تسلیحاتی برای اوکراین حمایت می کند، است.

طبق این گزارش برلین معتقد است، صندوق تسهیلات صلح اروپا باید میلیاردها یورو کمک نظامی که این کشور به صورت دوجانبه به کی یف عرضه کرده است را هم به عنوان سهم برلین در کمکها برای کی یف در نظر بگیرد.

طبق این سند، برلین پیشنهاد داده به اوکراین یا در چارچوب مشارکت مالی در تسهیلات صلح اروپا یا به شکل تحویل مستقیم تجهیزات نظامی کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اروپا از اخلال آلمان در برنامه کمکی این اتحادیه برای اوکراین

نگرانی اروپا از اخلال آلمان در برنامه کمکی این اتحادیه برای اوکراین