مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-12سياسي

انتقاد رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران از بسته شدن سردرباغ ملی به روی گردشگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیداحمد علوی رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران در  دویستمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درباره محدودیت های ایجاد شده برای ورود گردشگر از طریق سردر باغ ملی به میدان مشق ابراز داشت: - رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران گفت: سردر باغ ملی در مهر 77 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید و یکی از نماد های شهر تهران در ضلع شمالی میدان امام خمینی (ره) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیداحمد علوی رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران در  دویستمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درباره محدودیت های ایجاد شده برای ورود گردشگر از طریق سردر باغ ملی به میدان مشق ابراز داشت: سردر باغ ملی در مهر 77 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید و یکی از نماد های شهر تهران در ضلع شمالی میدان امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه این میدان با وجود موزه و ابنیه تاریخی یکی از قطب های گردشگری تهران است گفت: این مجموعه به دلیل نگاه های محدود کننده بعضی وزارت خانه ها با مشکلاتی روبروست.

علوی به مصوبه هیات وزیران به منظور نگهداری موزه ارتباطات مجموعه باغ ملی و موزه ایران باستان اشاره کرد و گفت: کارگروهی پیگیری و مطالعه لازم را در حدود میدان مشق انجام داده است و معقتد است که این مجموعه دریچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران از بسته شدن سردرباغ ملی به روی گردشگران

انتقاد رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران از بسته شدن سردرباغ ملی به روی گردشگران