مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-27سياسي

راه اندازی 25 کانون تخصصی خواهران در مساجد کردستان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از راه اندازی 25 کانون تخصصی ویژه خواهران در مساجد استان خبر داد و گفت: دوره آموزشی مدیران این کانون ها نهم آذر ماه در سنندج برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از راه اندازی 25 کانون تخصصی ویژه خواهران در مساجد استان خبر داد و گفت: دوره آموزشی مدیران این کانون ها نهم آذر ماه در سنندج برگزار می شود.

بهزاد کیامهر، امروز (دوشنبه، نهم آذر ماه) در جلسه هماهنگی برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران در سنندج، اظهار کرد: ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب و در سه ساحت خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی بیش از پیش احساس می شود.

وی با بیان اینکه مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه و رکن فعالیت های اجتماعی در نظام و تمدن اسلامی باید نسبت خود را به بانوان تعریف کنند، افزود: ستاد هماهنگی کانون های مساجد با توجه به این امر و برای بهره مندی از این ظرفیت عظیم و بی بدیل، تاسیس کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری خواهران با هدف احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی و تبلیغی مساجد، تربیت، رشد و توانمندسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 25 کانون تخصصی خواهران در مساجد کردستان

راه اندازی 25 کانون تخصصی خواهران در مساجد کردستان