مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-10اجتماعي

استخدام 525معلم در بوشهر؛ کمبود فضای آموزشی مهمترین چالش آموزش وپرورش


مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر با بیان اینکه امسال 525معلم در استان استخدام شده اند، گفت: کمبود فضای آموزشی مهمترین چالش ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه 300مدرسه در استان میزبان شهدا گمنام هستند، اظهار داشت: در مرکز استان 40مدرسه میزبان شهدا هستند و یادواره شهدا با نام لاله های روشن باحضور 60هزار دانش آموز برگزار خواهد شد.

وی در حوزه تربیتی افزود: امسال حدود 10هزار دانش آموز از استان بوشهر به راهیان نور اعزام می شوند.

همچنین در اردوی راهیان پیشرفت بازدید از نیروگاه اتمی، صدرا، پارس جنوبی و پتروشیمی ها که نقش مهمی در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد انجام می شود.

موحدی در حوزه آموزش، عنوان کرد: طبق تفاهم نامه ای که با نفت امضا شد و اعتبارات مناسب جهت برگزاری کلاس ها و توانمندسازی دبیران، دانش آموزان بوشهری در رشته های خوب و دانشگاه های معتبر پذیرفته شده اند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: امسال 18 دانش آموز با رتبه دو رقمی و 300دانش آموز با رتبه زیر هزار پذیرفته شده اند که نتیجه برگزاری این کلاس ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای یک هزار ملک آموزش وپرورش سند تک برگ گرفته شده است، عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، 57هکتار از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 525معلم در بوشهر؛ کمبود فضای آموزشی مهمترین چالش آموزش وپرورش

استخدام 525معلم در بوشهر؛ کمبود فضای آموزشی مهمترین چالش آموزش وپرورش