مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 00:452023-12-16سياسي

تامین بیش از 700 هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن لرستان


استاندار لرستان از اجرای طرح استخدامی شهید زین الدین در این استان خبر داد و افزود: براساس رایزنی های صورت گرفته آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان در دی ماه برگزار می شود.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان از اجرای طرح استخدامی شهید زین الدین در این استان خبر داد و افزود: براساس رایزنی های صورت گرفته آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان در دی ماه برگزار می شود.

فرهاد زیویار روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و هشتمین جلسه شورای راهبری تحول اداری و کمیته بهره وری استان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: استان لرستان در تامین زمین برای نهضت ملی مسکن با مضایق و محدودیت های زیادی مواجه است و براساس پیگیری های انجام شده زمین هایی در شرایط الحاق قرار گرفته شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه 770 هکتار در بخش بنیاد مسکن و راه شهرسازی در شهرهای خرم آباد، بروجرد و کوهدشت الحاقات صورت گرفته است، افزود: در بعضی موارد لازم است نکات فنی دنبال شود و استعلام های لازم اخذ شود.

وی با اشاره به طرح های استخدامی دولت همچون طرح شهید زین الدین، شهید موسوی و شهید همدانی گفت: این طرح ها می توانند بخشی از نیازهای استخدامی دستگاه های اجرایی را براساس نیازهای مطرح شده رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بیش از 700 هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن لرستان

تامین بیش از 700 هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن لرستان